Opieka informatyczna Firm

Preferujemy stałą opiekę informatyczną Firm.

Z naszymi klientami podpisujemy umowę dotyczącą opieki informatycznej w zakresie całości lub części zagadnień tego tematu.

Do kogo kierujemy ofertę

Naszymi klientami mogą być małe, średnie i duże firmy, organizacje, instytucje, ale także osoby prowadzące działalność gospodarczą jak i osoby prywatne.

Co oferujemy:
  • administrowanie serwerami,
  • zarządzanie komputerami typu desktop, notebookami i urządzeniami mobilnymi,
  • zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi,
  • administrowanie sieciami LAN, WAN (routery, switche, urządzenia vpn), rozbudowa sieci,
  • stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT,
  • czynności związane z archiwizacją danych,
  • czynności związane z ochroną antywirusową,
  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania firmy,
  • audyt legalności oprogramowania,
  • prowadzenie polityki bezpieczeństwa środowiska IT,
  • wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firm (ERP, CRM, itp.),
  • prace programistyczne, raportowanie, rozwój oprogramowania,
  • usuwanie awarii systemów informatycznych,
  • okresowa konserwacja sprzętu IT,
  • zdalne i lokalne wsparcie użytkownika,
  • doradztwo i konsultacje (w tym planowanie wydatków) w zakresie sprzętu i oprogramowania,
  • reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • szkolenia użytkowników.
Koszt usługi

Miesięczna opłata za kompleksową obsługę IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Uzależniona jest ona w głównej mierze od:

  • ilości urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek),
  • lokalizacji siedziby / oddziałów klienta,
  • oczekiwanego czasu reakcji dla zdarzeń,
  • oczekiwanego czasu rozwiązywania zdarzeń,
  • dodatkowych wymagań klienta.
Zryczałtowana opłata miesięczna pobierana będzie zawsze na koniec miesiąca, na podstawie wystawionej faktury VAT.
Formy obsługi klienta:
  • na miejscu – w siedzibie klienta,
  • wsparcie zdalne (bezpieczne połączenia VPN) – za pomocą specjalistycznego oprogramowania (SolarWinds Remote Support, MS RDP),
  • wsparcie (konsultacje) telefoniczne oraz mejlowe.
System zgłoszeń problemów realizujemy poprzez:
  • zgłoszenie za pomocą platformy internetowej HelpDesk, udostępnionej dla każdego obsługiwanego klienta,
  • zgłoszenie telefoniczne bądź mejlowe.

W celu otrzymania indywidualnej wyceny prosimy wysłać do nas zapytanie Wycena

lub skontaktować się z nami za pomocą prostego formularza Kontakt