Preferujemy stałą opiekę informatyczną Firm.
Z naszymi klientami podpisujemy umowę dotyczącą opieki informatycznej w zakresie całości lub części zagadnień tego tematu.
Do kogo kierujemy ofertę
Naszymi klientami mogą być małe, średnie i duże firmy, organizacje, instytucje, ale także osoby prowadzące działalność gospodarczą jak i osoby prywatne.
Co oferujemy:
- administrowanie serwerami,
- zarządzanie komputerami typu desktop, notebookami i urządzeniami mobilnymi,
- zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi,
- administrowanie sieciami LAN, WAN (routery, switche, urządzenia vpn), rozbudowa sieci,
- stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT,
- czynności związane z archiwizacją danych,
- czynności związane z ochroną antywirusową,
- inwentaryzacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania firmy,
- audyt legalności oprogramowania,
- prowadzenie polityki bezpieczeństwa środowiska IT,
- wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firm (ERP, CRM, itp.),
- prace programistyczne, raportowanie, rozwój oprogramowania,
- usuwanie awarii systemów informatycznych,
- okresowa konserwacja sprzętu IT,
- zdalne i lokalne wsparcie użytkownika,
- doradztwo i konsultacje (w tym planowanie wydatków) w zakresie sprzętu i oprogramowania,
- reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją,
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- szkolenia użytkowników.
Koszt usługi
Miesięczna opłata za kompleksową obsługę IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Uzależniona jest ona w głównej mierze od:
- ilości urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek),
- lokalizacji siedziby / oddziałów klienta,
- oczekiwanego czasu reakcji dla zdarzeń,
- oczekiwanego czasu rozwiązywania zdarzeń,
- dodatkowych wymagań klienta.
Formy obsługi klienta:
- na miejscu – w siedzibie klienta,
- wsparcie zdalne (bezpieczne połączenia VPN) – za pomocą specjalistycznego oprogramowania (SolarWinds Remote Support, MS RDP),
- wsparcie (konsultacje) telefoniczne oraz mejlowe.
System zgłoszeń problemów realizujemy poprzez:
- zgłoszenie za pomocą platformy internetowej HelpDesk, udostępnionej dla każdego obsługiwanego klienta,
- zgłoszenie telefoniczne bądź mejlowe.